Buikpijn en darmkrampen
verhelpen met osteopathie

Een opgelucht gevoel

Buikpijn, maagklachten en darmkrampen verminderen

Het zijn slechts enkele klachten die we met osteopathie zeker kunnen verhelpen. Osteopathie helpt namelijk heel goed voor prikkelbare darm syndroom en darmkrampen. Een prikkelbare darm brengt vaak ongemakken zoals krampen, een opgeblazen gevoel, flatulentie, diarree en / of constipatie met zich mee. Vaak spreekt men ook van een spastische darm. We gaan op zoek naar de oorzaak van de krampen door het manipuleren van de darmen, zenuwen en alle andere weefsels die in verbinding staan met de darmen.

Bij buikpijn gaan we op zoek naar de oorzaak van de klacht. Dit kan namelijk door bepaalde voeding komen, mentale spanning of geblokkeerde wervels in de rug. Het is echter wel aan te raden om bij buikpijn eerst bij de dokter langs te gaan.

Vermijd een opgeblazen gevoel, flatulentie of constipatie

Met een gepersonaliseerd dieet, voedingssupplementen en mobilisatie van de darmen (de darmen zijn eigenlijk ook gewoon spieren die kunnen verkrampen) zullen je klachten snel beter worden. Door het vinden van de juiste oorzaak en het voorstellen van een effectieve behandeling vermijd je dat opgeblazen gevoel, flatulentie of constipatie in de toekomst.

« Lage rugpijn Gewrichtspijn en ontsteking »

Verminder buikpijn, maag- en darmklachten

Ga samen met ons op zoek naar de oorzaak van je buikpijn, maagklachten en darmkrampen. Osteopathie verhelpt je pijn en vermijdt de ongemakken.

Maak een afspraak online